Вчені з’ясували, за яких умов чай допомагає продовжити життя

Вчені з'ясували, за яких умов чай допомагає продовжити життя Дослідження 10.06.2026 19:01 Укрінформ Нове масштабне дослідження показує, що потенційні переваги чаю для довголіття та здоров’я залежать від форми та способу його споживання.
Про це повідомляє Independent з посиланням на наукову публікацію в журналі Beverage Plant Research, передає Укрінформ.
Доведено, що вживання чаю допомагає запобігти діабету, ожирінню, серцевим захворюванням та деяким видам раку завдяки своїм протизапальним властивостям.
Чай, який зазвичай виготовляють з листя Camellia sinensis, також має потенційний захисний вплив на мозок та здатність зменшувати втрату м’язів у людей похилого віку, як показали попередні дослідження.
Зелений чай, також був відзначений за його захисний вплив на серце, зниження кров'яного тиску та покращення рівня холестерину.
Водночас вчені попереджають, що спосіб вживання чаю має значення з огляду на потенційні ризики для здоров’я. Зокрема пляшковий чай та бульбашковий чай можуть містити шкідливі добавки, такі як штучні підсолоджувачі, консерванти та ароматизатори.
Крім того дослідники попереджають про виявлення залишків пестицидів, важких металів та мікропластику у чаї, які також є небезпечними для споживача.
Додається, що пластиковий чайний пакетик, занурений у киплячу воду, може вивільняти понад 109 мікропластикових частинок, що може становити потенційну загрозу для здоров’я.
Дослідження показало, що концентровані екстракти зеленого чаю, які стали популярною харчовою добавкою для зниження ваги, можуть спричиняти токсичне ураження печінки через високу концентрацію антиоксиданту EGCG.
Читайте також: В Україні запустили новий освітній напрямок у сфері сну та сомнотерапії
Вчені підкреслюють, що помірне споживання традиційного свіжозавареного чаю залишається безпечним і корисним, особливо для профілактики серцевих захворювань, діабету та раку.
Як повідомляв Укрінформ, регулярне вживання кофеїну може позбавити організм енергії, необхідної для нічного відновлення, навіть якщо вам здається, що ви не прокидалися протягом нічного сну.
ukrinform
Поділитися
Посилання скопійовано. Тепер можна вставити його в Instagram.
Читайте також
На виїзді з Києва зупинили авто з ексначальником Одеського обласного ТЦК, проводяться обшуки
Половина бюджету на закупівлю джерел безперебійного живлення для світлофорів Одеси пішла до «ділків»
Білгород-Дністровська громада включена до переліку територій можливих бойових дій
На рахунку екіпажу БпЛА-перехоплювачів одеської бригади вже пів сотні знищених російських дронів
Вибухотехніки поліції знешкодили російський БпЛА, який влучив у багатоповерхівку в Одесі та містив смертельну небезпеку
На Одещині розшукуваний військовозобов’язаний наїхав на прикордонника
Ще актуальне
У Чернівцях проведуть громадські слухання щодо підтримки ветеранів та їхніх родин
У Чернівцях нагадали про літні умови проїзду для учнів і студентів у громадському транспорті
Футбольний клуб «Буковина» завершив сезон перемогою над «Металургом»
Відкрити рахунок для ФОП через Дію тепер можна в десяти банках
На Буковині стартувала літня компанія «БукЛІТО-2026»
