Сцена-панорама, відновлення «Золотих оплесків» та ребрендинг: як у Чернівцях розпочнеться театральний сезон
У театрі облаштують ще одну сцену та відновлять фестиваль «Золоті оплески». Цього року в ньому візьмуть участь театри з прифронтових областей. Також наразі Чернівецький драмтеатр на етапі ребрендингу. Його офіційний колір тепер – жовтий.
У Чернівецькому обласному музично-драматичному театрі 19 серпня розпочнеться 93-й театральний сезон. Про це на пресконференції розповів директор закладу Іван Бутняк.
Цьогоріч сезон відкривають значно раніше. Як зазначив Бутняк, попередніми роками його розпочинали у вересні або жовтні. Крім того, репертуар вистав розширять.
Також у стінах академічного театру відкриють сцену-панораму. Вона буде розташована на 3 поверсі, біля буфету. Як каже очільник театру, гратимуть вистави для сімейного перегляду. Там створять камерну зону.
Перший день сезону
Уже 19 серпня на-сцені панорамі покажуть прем’єру вистави для дітей «Принцеса А-Чому». Директор театру зауважив, що це казкова історія, яку варто переглянути сім’єю. У день відкриття сезону виставу покажуть двічі, аби охопити більшу кількість глядачів. Адже сцена-панорама за один перегляд зможе розмістити лише до 50 людей. Закінчать перший день сезону театральною подорожжю з Паном Ярком.
«Пів року тому ми почали шлях, який передбачає план розвитку на найближчі 5 років. Зокрема це оновлення та модернізація театру. Проте ми не говоримо зараз про будівлю, адже її відновлення не може відбуватися швидко. Наразі я про зміни репертуару, поповнення колективу та додаткові опції, які театр може пропонувати глядачам. 27 березня ми відкрили сцену-майстерню. Вже здійснили прем’єри вистав “Фауст Патрон” та “Мати Гіркого”. Це сучасна українська драматургія», — каже Бутняк.
Так, у Чернівецькому муздрамтеатрі буде три сцени: головна, сцена-майстерня та сцена-панорама.
Як святкуватимуть 160-й день народження Кобилянської
Цього року у Чернівцях відновлюють проведення регіонального фестивалю «Золоті оплески». Оскільки цей рік – ювілейний для патронеси театру Ольги Кобилянської, фестиваль проведуть у період з 27 по 30 листопада.
«Фестиваль увійде до переліку заходів, присвячених дню народження Кобилянської. Ми відкриваємо нашу сцену для театрів із прифронтових областей. Це, звісно, складніше в організації. Зустрічатимемо колективи і на сцені-майстерні, і на головній. За 4 дні плануємо показати 7-8 вистав. У Чернівцях та нашій області є ті люди, які раніше відвідували ці театри. Тому їм буде вдвічі приємніше», – каже Бутняк.
На фестивалі висвітлюватимуть тему комедії під час війни. Також до дня народження Ольги Кобилянської театр готує виставу за твором авторки «Вовчиха». Наразі в репертуарі немає творів Кобилянської. Остання, яку ставили тут, – «Земля».
Народна артистка України та головна режисерка театру Людмила Скрипка розповіла, чому обрали маловідомий твір патронеси театру.
«В історії театру поставили майже всі її повісті та оповідання. Навіть була вистава про життя Кобилянської. Здається, що ще можна взяти з її творів, аби було цікаво? Кобилянська – це завжди цікаво. Що більше ти звертаєшся до її творів, то більше відкриваєш глибину. Коли я прийшла молодою дівчиною у театр, виставу “Вовчиха” грали вже 20 років. Це була традиційна, яскрава постановка. Твір зацікавив мене як спогад моєї молодости».
Як каже Людмила, на роль у такій виставі потрібно обрати цікаву та талановиту актрису. Людмила зазначає, що якщо порівнювати її погляд на виставу 30 років тому і зараз, то нині вона бачить зовсім іншу історію. Каже, що відкрила для себе іншу Ольгу Кобилянську.
Окрім цього, паралельно з виставою триватиме проєкт «Вовчі ягоди». Як каже директор театру, це будуть різні зони, які доповнять тему, що розкривають у виставі.
Водночас до дня народження Кобилянської на сцені-майстерні глядачам запропонують проєкт «Оля + Леся». Наразі ведуть перемовини про співпрацю з Національним академічним драматичним театром імені Лесі Українки.
Офіційний колір театру – жовтий
Сезон розпочинають з оновленим брендом. Тепер офіційний колір театру – жовтий. Уже оновили логотип, запрошення та дизайн сторінок у соцмережах. Також тепер у театрі є особистий мерч, який можна буде придбати в приміщенні закладу або в онлайн-магазині.
Попереднє лого замінили новим, модернізованим. У центрі логотипа – профіль Ольги Кобилянської, а позаду неї – світло з рампи.
Денис Левченко займається оновленням бренду. Як він розповів, такі зміни можуть допомогти залучити нового глядача до перегляду вистав та відвідування театру.
«Образ сучасний та адаптований до того, щоб використовувати його в соціальних мережах, звідки і можна залучити нових глядачів, молодих людей», — каже Левченко.
Фото Ігоря Константинюка
Нет тэгов
Джерело: shpalta.media