Тетяна Маркова: Щоб змінити стратегію продажів, потрібна підтримка держави
Директор Департаменту продажу і маркетингу ПрАТ “ХК “Київміськбуд” Тетяна Маркова розповіла, чи готові будівельники змінювати свої стратегії продажу і переорієнтоваватися з продажів квадратних метрів на ранніх етапах будівництва на продажі вже готового житла.
Про це KВ дізналася з повідомлення пресслужби ХК “Київміськбуд”.
Підписуйтесь на “КиївВладу”
За даними аналізу, який здійснюється в межах проєкту “Росія заплатить” командою KSE Institute (аналітичний підрозділ Київської школи економіки), станом на 19 травня 2022 р. в Україні внаслідок бойових дій було зруйновано 38,6 млн кв. м житла. Країна вкрай потребує великої кількості вже готових квартир та будинків.
Видання Property Times запитало у забудовників, чи готові вони змінювати свої стратегії продажу і переорієнтоваватися з продажів квадратних метрів на ранніх етапах будівництва на продажі вже готового житла, і як це може позначитися на їхній роботі.
Слідкуйте за “КиївВладою” в Телеграм Подписаться
Тетяна Маркова, директор Департаменту продажу і маркетингу ПрАТ “ХК “Київміськбуд” розповіла, що для того, щоб будівельники могли змінити стратегію продажу і продавати готові квартири, потрібно фінансування держави або дотації.
“Наприклад, держава надає дешеві кредити будівельникам, які повертають кошти після введення будинків та продажу квартир покупцям. Люди мають змогу одразу купувати і жити. Своєю чергою, забудовник має змогу працювати і створювати робочі місця. Тоді такий механізм був би дієвий і спрацював. Також це можуть бути не лише дешеві кредити, а і цільові кошти, цільові програми, за допомогою яких “збудував – продав – віддав”, – прокоментувала Тетяна Маркова.
Читайте: “Київміськбуд” ввів в експлуатацію паркінг у ЖК “Шевченківський”
Фото: ХК “Київміськбуд”.
КиївВлада
Новини київщини : kievvlast.com.ua