Очільник Служби автомобільних доріг Одеської області залишив посаду та вступив до лав Збройних Сил України


автомобільних доріг

Дмитро Рибалка, який очолював Службу автомобільних доріг в Одеській області з грудня 2019 року, залишив посаду та вступив до Збройних Сил України. Про це повідомляє прес-служба САД, передає інформагенція «Юг.Today».

«Всі ці роки Служба стояла на шляху розвитку дорожньої інфраструктури Одещини. Але війна в Україні внесла корективи у проєкти та плани не тільки Служби, а й кожного українця. Колектив Служби автомобільних доріг в Одеській області пишається спільною роботою з Дмитром Риблакою та його рішенням стати на захист нашої держави у цей скрутний час. Ми віримо у нашу перемогу! Все ще буде, Україно!», – написано на офіційній сторінці САД в Одеській області у Facebook.

На офіційній сторінці організації також було підбито підсумки останніх трьох років та розказано про досягнення у сфері будівництва та ремонту доріг на Одещині.

Так, повідомляється, що за час керівництва Дмитра Риблаки, на дорогах Одещини вдалося успішно втілити програму Президента України «Велике будівництво», відновити більше 400 кілометрів доріг та завершити капітальний ремонт найвідомішого довгобуду – мосту через Хаджибейський лиман на автомобільний дорозі М-05 Київ – Одеса.    

За період Дмитра Рибалки також відновлено найважливіші курортні дороги Т-16-10 Приморське – Жовтий Яр – Татарбунари з під’їздом до смт. Сергіївка та Т-16-47 Кароліно-Бугаз – Грибівка – Санжійка. Окрім того, відновлено найдовшу дорогу на півночі Одещини Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка /М-16/. Також вдалося відновити вкрай зруйновану прикордонну дорогу Т-16-44 КПП «Лісне» –КПП «Малоярославець Перший» від КПП «Малоярославець-Перший» до смт. Тарутине.

За час його керівництва було розпочато будівництво цементобетонної дороги до Одеського морського торговельного порту. Але, на жаль, через вторгнення окупантів на наші землі будівельні роботи зупинено. Було розпочато також проєкт «Велике та Мале велокола Одещини» і перші 100 кілометрів велодоріжок мали б будуватись у цьому році. Підготовлено проєктну документацію для ремонту та реконструкції дороги М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ із розширенням її до 4х смуг руху.

Окрім того, втілювався проєкт для захисту доріг від перевантажених великоваговиків – влаштування системи зважування-у-русі WIM. При Службі розроблено та впроваджено аналітично-моніторинговий центр для управління зимовим утриманням на дорогах Одеської області.

Одеса : yug.today

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *