Клієнтів «Одесагаз-Постачання» з 1 травня автоматично переведено до «Нафтогазу». Що робити споживачам, які вже сплатили послугу
З 1 травня 2022 року понад 10 млн українських домогосподарств отримували газ від «Нафтогазу». Про це інформагенція «Юг.Today» повідомляє з посиланням офіційну інформацію газопостачальної компанії «Нафтогаз України».
Повідомляється, що дане рішення було прийнято задля забезпечення безперебійного газопостачання в умовах воєнного стану всіх споживачів, які раніше отримували природний газ від 17 постачальників, у тому числі від «Одесагаз-Постачання».
Але у зв’язку із тим, що інформація з приводу переведення усіх споживачів до «Нафтогазу» з’явилася лише нещодавно, оплата газу за травень надійшла не до тієї компанії, яка його постачала. Тобто до 30 квітня платити за газ мешканцям Одещини треба було Одесагаз-Постачанню, а з 1 травня – «Нафтогазу».
Через це у «Нафтогазі» радять кожному клієнту звернутись до попередньої газопостачальної компанії та написати заяву на повернення переплати. До заяви на повернення коштів платнику необхідно додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (з зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку). Вищевказані документи необхідно надіслати за адресою для листування попереднього постачальника. Для більш точної інформації щодо переліку документів для повернення переплати рекомендується звернутися по попереднього постачальника.
«Попередня газопостачальна компанія протягом 14 (максимально 30) календарних днів, має надати вам відповідь та повернути переплату. Проте в умовах воєнного стану терміни повернення можуть бути інші», – зазначають у Нафтогазі.
Для з’ясування питань можна також звернутися до контакт-центру за номерами телефонів:
+38 066 300 28 88
+38 098 300 28 88
+38 093 300 28 88
Також повідомляється, що з 1 травня згідно з рішення ОГТСУ та Міністерства енергетики України, споживачі газу від постачальника Нафтогазу платять за тарифом 7,96 грн/куб. м (з ПДВ, без вартості транспортування).
Одеса : yug.today