Якістю фіксованого інтернету задоволені 96% українців

Якістю фіксованого інтернету задоволені 96% українців Якістю фіксованого інтернету задоволені 96% українців Опитування 19.06.2025 05:26 Укрінформ Якістю фіксованого інтернету задоволені 96% українців, мобільного – 91%.

Такі дані першого всеукраїнського соціологічного дослідження щодо якості мобільного зв’язку та доступу до інтернету наводить Міністерство цифрової трансформації, передає Укрінформ.

Наголошується, що опитування проводилося Українським центром вивчення громадської думки «Соціоінформ» за підтримки ПРООН в Україні на замовлення Мінцифри.

У преамбулі до результатів дослідження зауважується, що воно дає змогу оцінити, як українці користуються мобільним зв’язком і домашнім інтернетом, наскільки задоволені якістю послуг, а також з якими бар’єрами стикаються у доступі до мобільного зв’язку та інтернету, особливо представники вразливих груп людей та мешканці сільської місцевості.

Так, в ході опитування з’ясувалося, що 96% респондентів задоволені якістю фіксованого інтернету в Україні, 91% – задоволені якістю мобільного інтернету в Україні, 89% – задоволені якістю мобільного звʼязку. Половина українців не мали проблем зі звʼязком під час блекаутів.

jakistju fiksovanogo internetu zadovoleni 96 ukrayinciv 846b219

За п’ятибальною шкалою українці оцінили якість мобільного зв’язку в Україні як «добру» – середній бал становив 3,6.

jakistju fiksovanogo internetu zadovoleni 96 ukrayinciv 1b3321e

Переважна більшість опитаних (78%) вдома користуються фіксованим інтернетом, тоді як на робочому місці 67% респондентів надають перевагу мобільному інтернету. При цьому особи віком 60+ дещо частіше користуються вдома мобільним інтернетом (61%, проти 48-49% молодших).

jakistju fiksovanogo internetu zadovoleni 96 ukrayinciv 05481ac

Загалом серед опитаних 97% користуються мобільним інтернетом. Зокрема, 77% – користуються ним щодня, 17% – не менш як раз на тиждень, 2% – рідше ніж раз на тиждень.

jakistju fiksovanogo internetu zadovoleni 96 ukrayinciv 1dd5c96

У Мінцифри зауважили, що після аналізу всіх даних та визначення проблем будуть сформовані пріоритети роботи спільно з ринком.

Читайте також: У «Дії» з'явилася нова послугасповіщення про проблеми з інтернетом

«У фокусі – зробити звʼязок стабільним у селах, на дорогах і в регіонах, які постраждали від війни», – додали в міністерстві.

Як повідомлялося, у 2024 році кожен другий українець користувався електронними державними послугами, найчастіше – застосунком чи порталом «Дія».

ukrinform

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *